Sabtu, 4 Jun 2011

UITM pulau pinang

dah seminggu aku kat uitm penang nie..nak kata best tu best la...ramai kawan aku kt melang dapat sini..duduk sini memang mencabar jiwa..hahahhaa..dulu duduk melang x mencabar..pi kelas x jauh..skarang tu ha fakulti jauh betoi...15 min baru sampai kelas..heheheh...amik kos nie banyak gila gune duit...mnggu nie dh beratus2 aku habis..dengan buku nye mahal2 belaka..pastu baju chef x payah ckp lagi mahal....ish2..kalo aq dismiss x tau la nk ckp..mmg duit tu melayang cmtu jew...huhuhuhuhu...tp aku seronok belaja bahasa perancis...heheheh...pas nie kalo dh fasih bole la ckp ngn kwn kelas bahasa perancis...:) untuk sem 1 nie je aku amik 9 subjek..perhhhh..dh mcm spm la...heheh..risau aq nie x lepas target aq...ya allah ya tuhan ku kau jauh kan la aku dari kegagalan dan kau dekat kan la aku dengan kejayaan...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan